26 Temmuz 2013 Cuma

f.iliz ile bir ropörtaj
sorular ve cevapları ayrı ayrı :*
1.stardollda ilham aldığını kişi kimdir?
2. stardollda en sevdiğiniz yakın gördüğününz arkadaşınız kimdir?
3.en çok kimin tasarımlarını beğeniyorsunuz?
4.hedefleriniz nelerdi?
5.stardolla ne zaman başladınız
6. stardollun hayatınızda etkisi oldumu?
ünlü tasarımcının verdiği cevaplar
1 Stardollda ilham aldigim kimse yok. tamamen icimden geldigi gibi giyiniyorum ve odalar yapiyorum. tasarim yapmak icinde bol bol internetten geziyorum. Elimden geldigi kadar orjinal olmaya calisiyorum
2 Stardollda kendime en yakin gordugum arkadasim nilay-01. kendisiyle zaten gercek hayattada tanisiyoruz
3 En begebdigim tasarimci tartismasiz babyfacejoo. Harika tasarimlari var!
4 hedefim guzel tasarimlar yapip en iyi tasarimcilar arasinda yer almak
5 stardolla 2008 yilinda kuzenim sayesinde basladim. sanirim ozamanlar 16 yasindaydim. iyikide baslamisim!
6 stardollun hayatimda kesinlikle etkisi oldu. cok guzel insanlarla tanisip cok guzel arkafasliklar kurdum. hepsinide ayri ayri cok seviyorum. iyiki var hepsi hayatimda


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder