25 Temmuz 2013 Perşembe

taha.1998.alic ile röportaj

                                                taha.1998.alic ile röportaj

tasarımlarına hayran olduğum taha abiyle ropörtaj yaptım umarım beğenirsiniz.görüşmek üzere
arzuu_star:merhaba
taha.1998.alic:merhaba
arzuu_star:size birkaç sorumuz olacak ?
taha.1998.alic:Tabiki nedir?
arzuu_star:stardoll'u ne zamandır oynuyosunuz?
taha.1998.alic:2006 yılından beri ama ilk hesabım nedenini bilmediğim bir nedenden dolayı kapandı gitti. 2008'de buna başladım halen devam ediyorum.
arzuu_star:peki en çok kimlerden ilham aldınız?
taha.1998.alic:Stardoll adına kimseden almadım.
arzuu_star:peki bir hedefiniz varmıydı?
taha.1998.alic:Evet o zamanlar starbloggerlık hedefimdi ve oldu. Halende başka başka hedeflerim var:)
arzuu_star:buarada tasarımlarınızlada ilgileniyorsunuz .umarım daha büyük başarılarınız olur . peki stardollda en yakın arkadaş olarak gördüğünüz kişi kimdir?
taha.1998.alic:En yakın arkadaşım listemdeki herkesi eşit seviyorum isim veremem:)
arzuu_star:stardollda ne yapmaktan hoşlanırsınız?
taha.1998.alic:Blog yazmaktan ve suit yapmaktan:)
arzuu_star:sevmediğiniz şeyler nedir?
taha.1998.alic:Sevmediğim şey hiç yok edindiğim arkadaşlar, yaptığım başarılarım beni mutlu ediyor:)
arzuu_star:peki iyi günler dilerim
taha.1998.alic:iyi günler :)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder