25 Temmuz 2013 Perşembe

not_bad ile röportaj

Stardoll'un sevilen kullacılarından not_bad ile ropörtaj yaptım. Umarım hoşunuza gider. :)

- Merhaba. Stardoll'a nasıl başladın  bir arkadaş tavsiyesi mi, sitelerdeki reklamlardan falan mı ?
not_bad: Merhaba stardolla arkadaşımın tavsiyesi ile başladım. :) 
- Ne zamandır Stardoll oynuyosun?
not_bad: 5 yıdır oyunuyorum. :)
- Stardolla başlarken ki hedeflerin nelerdi?
not_bad: İlk başta tabii ki puan saçlarını almak puan arttırmak diyelim şuan 87 level olabilirim ama o zaman puan hesabı yapılıyordu küçük hedeflerim vardı 600 puan saçı gibi şimdiler pek sevmediğim kullanmadığım bir saç ama o zamanlar benim için önemliydi sonra  koleksiyon yapmak önemli oldu derece almak derken bir bakmışım mswyi amaçladım geçen sene semi finalist olarak ülkemi temsil ettim ve bundan gurur duyuyorum.
- Kombinlerini yaparken nelerden ilham alırsın?
not_bad: Aslında tamamen kendi hayal gücüm diyebilirim oyunu oynadıkça zevkinizde gelişiyor ister istemez koleksiyoncu oluyorsunuz hotbuyslar tributeler derken  mankenlerde neler var nasıl birleştirmişler hangi takı daha çok bu kıyafeti gösterir şeklinde. :) Yine herşey aslında sizde bitiyor.
- Stardoll da ki idolun kim ?
not_bad: Ceren.gk diyebilirim evine bayılıyorum tarzına giyimine msw de aldığı dereceler başarıları çok hoşuma gidiyor. Yabancı olarakta  Rojda32  evi dekoru ona bayılıyorum çokta iyi bir insan. :)
- Stardollda ne yapmaktan hoşlanıyosun ?
not_bad: Arkadaşlarımla partiye gitmek sohbet edip mesajlaşmak çok hoş. Alış veriş vazgeçilmezim :) Yeni ürünlerimin olmasından mutluluk duyuyorum.
- Peki stardoll da yaptığın koleksyonlar var mı ? Varsa hangileri ?
not_bad: Hotbuys sayısı sürekli azalıp artıyor. Mortall Kiss şuan yeni başladım. :)  Küçük çaplı Limited Edition ve Antidote. Ayrıca uzun elbiselerin de koleksiyonunu yapıyorum.
- Stardoll son zamanlarda old Hotbuysları mağazaya getiriyor ve değerleri düşüyor bu konu hakkında görüşlerin neler?
not_bad: Aslında hem üzücü hem sevindirici mesela şuan mağazada olan Hotbuys hat ve Hotbuys platforma 270 sd ödemiştim toplam ama değeri düştü ama sahip olamayanlar için çok güzel bir fırsat. :)
- 5 senedir Stardoll oynayan bir kullanıcı olarak yeni başlayanlar için tavsiyen var mı ?not_bad: Tabii ki arkadaş çok önemli  oda tasarımlarında kendileri olmalarını kombin yaparken üst seviyeden olan arkadaşlarına bakmalarını ve makyaj konusunda bloglara bakmalarını öneriyorum. :)
- Zamanın ayırdığın için teşekkür ederim. :)
not_bad: Ben teşekkür ederim. :)






Sevgilerimle... 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder